Ana içeriğe atla

KIZIMA MEKTUPLAR...


İREM ÂLYA'm BÜYÜRKEN...

Bebeğim artık gülmeye de başladın mutluluğunu ve mutsuzluğunu anlatabiliyorsun ileride emekleyeceksin yürüyeceksin konuşacaksın ve ben hepsinin resmini alıcam beynime canım kzıım bir gün sende büyüyeceksin ve kararlarında anne babanı dinlemeyeceksin gençlik diyeceğiz bir kulağından girip diğer kulağından çıkacak hayatını o kadar değerli ve özel yaşa ki dünün pişmanlığını kesinlikle yaşama tüm kararların sana mutluluk getirsin.28 Nisan 2013, 23:45






Küçük Prensesim Küçük Meleğim Büyüyor.


Prensesim seni ilk hissettiğim zaman hıçkırık gibi bir şeydin sonra tekmeler ve sonra dönmeler başladı.
Çok merak ediyordum seni zaman çabuk geçti bi baktım gelmişsin devamlı uyuyorsun:(
sonra anladım yolun cok uzundu, sende cok yorgun ve bitkindin....

Avuç içi kadar başın vardı, elimden dirseğime kadar boyun vardi çıt kırılacak gibi minik parmakların...
Gerci hala aynı ama şöyle bir eski resimlerine bakınca anlıyorum sadece, BENİM KIZIM BÜYÜYOR.

Anne diyorsun az çok derdini anlatıyorsun, bay bay yapıyor, alkışlıyorsun, emeklemiyor ama sürünüyorsun.
Yurumek adım atmak değil senin istediğin ... koşmak hatta uçmak istiyorsun.

Oyunlar oynamak, gülmek şuan tek yaptığın istediğini alamadığında avazın çıktığı kadar bağırmak en büyük zevkin,
pardon birde ilgilenilmediğinde ağlayarak ilgi beklemek yüzüne bakıldığı an 4 köşe vaziyette şımarmak BENİ ALSANA gülücükleri saçmak etrafa...

Anne senin için; korunulacak, karın doyurulacak, sızlanacak, baş yaslanacak ve dahası....................
Baba senin için; şımarılacak, seninle oyun oynayacak öpecek sevecek olan kişi
Oyuncak senin için; önce ağza alıp tadılacak birşey...

Şimdi mırıldanarak şarkılar söylemeye başladın il söylediğin şarkı oooooooooooop heeeeeeeeeeeeeeeeeeey 
Yani gangam style...:D
Dersenki 'Anne bana devamlı mektuplar,notlar bırakmışssın, neredeyse doğumumu bile hatırlayacağım,neden peki ?' 

Bilki Annen hep senin yanında doğrunda, yanlışında, ağladığında, güldüğünde hep...
Küçük prensesim küçük meleğim SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNEN...12.11.2013


HOŞGELDİN IREM ÂLYA 14.02.2013 11:05


KIZIM SENİ İLK GÖRDÜĞÜMDE İNANAMADIM VE SEVİNÇTEN AĞLADIM GERÇİ İKİMİZ BİRLİKTE AĞLIYORDUK MELEĞİM.:)<3

SEN BENİM BİR PARÇAMSIN PRENSESİM RABBİMİN BANA VERDİĞİ EN BÜYÜK HEDİYESİN.
BANA BAKTIĞINDA SANA MUHTACIM DİYORSUN.
AĞLADIĞINDA SICAKLIĞINA İHTİYACIM VAR BENİ KORU ANNE DİYORSUN.
BELKİ BİLMEDEN KONUSUYORSUN AMA PRENSESİM, ANNE DİYE AĞLIYORSUN.
HELE O KARNIN DOYDUĞUNDA, ALTIN TEMİZLENDİĞİNDE, GAZIN ÇIKTIĞINDA O BAKIŞLARIN YOK MU BENİ SANA AŞIK EDİYOR.
ÇOK YORUYORSUN BAZEN ANNECİĞİNİ ÇOK ACI ÇEKTİRİYORSUN AMA HEPSİNİ DE BİLMEDEN YAPIYORSUN.
KARNIMDAYKEN ÇOK KONUŞMUŞTUM MELEĞİM SENİNLE ŞİMDİDE ÇOK DİNLİYORSUN BENİ İNAN BAZEN BENİ ANLADIĞINI BİLE DÜŞÜNÜYORUM.
ŞU AN BENİ BİR BULANIK KARARTI OLARAK GÖRÜYORSUN AMA RABBİMİN LÜTFU BENDEN HİÇ KORKMUYORSUN.
HELE O BEN KAPIDAN İÇERİ GİRİNCE KOKUMU ALIP SUSMAN KAFANI ÇEVİRİP BENİ ARAMAN BENİ O KADAR MUTLU EDİYOR Kİ...
BİLİYORUM Kİ DÜNYANIN EN GÜZEL KIZINA VE DÜNYANIN EN İYİ EŞİNE SAHİBİM. 




KIZIMI BEKLERKEN...


17.10.2012 TARİHİNDE KIZIM BANA 'GEL GEL' HAREKETLERİ YAPTIN AKILLIM BEN DEĞİL,
SEN GELECEKSİN:D

MERAKLA BEKLİYORUM SENİ, AÇAMADIĞIM DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM GİBİSİN NASIL BİRŞEYSİN KİME BENZİYORSUN BİLMİYORUM AMA ŞU KESİN SENİ ÇOK SEVİYORUM İLK BAŞLARDA BİRAZ ÜRKÜTSENDE SONRA ALIŞTIRIYORSUN BENİ KENDİNE,

İLK GÜLÜŞÜNÜ GÖRME DÜŞÜNCESİ BİLE YÜZÜMDE TEBESSÜME NEDEN OLUYOR. 

BİR ANLAŞMA YAPALIM SENINLE SEN USLU BİR BEBEK OL BENDE MELEK NE DERSİN;)

                                                                                                                                                                                               ANNECİN SENİ ÇOOK SEVİYOR...



KIZIMI BEKLERKEN...

Sen çok farklısın biliyor musun acayip güzel duygular yaşatıyorsun bana bazen küçücük o minicik parmağını oynatman için saatlerce bekliyorum korkuyorum bazen hareket etmediğinde,bazen de yeter ya ne kadar hareket ediyorsun diyorum rahatın bozulunca cok sınırlenıyorsun prensesim keyfine diyecek yok. Çok az kaldı haftaya dr fatma nur teyzen bir tarih verecek ama bazen de o tarihi 2-3 ay daha uzatsam ne olur sanki diyorum bu çok güzel bir duygu ve biliyorum zaten birgün dünyaya geleceksin içimde olman daha da çok hoşuma gidiyor ama ne yalan söyleyeyim çok merak ediyorum seni seninle tanışmayı dört gözle bekliyorum. Çok az kaldı 10-15 gün içinde belkide geleceksin mutluyum yooo mutluyuz seni çok seven anne ve baban var seni çok merak ediyoruz. haftaya görüşmek üzere biricik prensesimiz....   MELEK & SALİH BERBEROĞLU




KIZIMA MEKTUP 2

Gelecek zamanlarımın bitanesi, vazgeçilmezi!...

Benim nefes alışlarımla yaşayan tek can, hoş geldin!...

Hissedebiliyor musun sende beni , ha? Kimim ben, söyle hadi kimim? Tam şuramda... Bak işte, tam buramda... Dokunabiliyor muyum; o minnacık, sıcacık yüreğinde hissedebiliyor musun ellerimi sende? Senin ne olduğunu biliyorum ben; Bebeğimsin benim.

Ama hadi artık, sende benim kim olduğumu öğren; acıktığında karnını doyuracak, altını pislettiğinde altını temizleyecek sonra pışpışlayıp uyutacak.

Hani bazı geceler huysuzlandığında, babana ; yani şu uzun saçlı, uzun boylu delikanlı var ya , onu diyorum canım. Hadi şimdi bilmiyormuş numarası yapma.

Geceleri bazen kulağını koyuyor karnıma, siz oradan konuşuyormuşsunuz kendi aranızda;

^^Ben senin kızınım^^ diyormuşsun ya hani, işte o adamı diyorum.

Ona; ^^Kalk, bak bir şu çocuğa^^ diye, bağıracak olan kadın var ya işte o benim.

Ben senin annenim bebeğim.

Karnıma attığın her tekmede; o minnacık burnunu, ufacık pespembe ellerini, ayaklarını düşünüyorum hep. Aramızda kalsın ama buraya ilk geldiğin zaman, biraz çirkin bir şey olacaksın. Buruş buruş derin, açılmamış şiş gözlerin, parça parça kafana dağılmış saçların, ağzında tek dişi bile olmayan bir ihtiyar gibi olacaksın.

Ya da küçük bir canavar gibi.

Yoo... Kızmak yok öyle hemen ; Bende diyeceğim ki ^^Bu çirkin şeyin annesi benim işte^^.

Tamam... Tamam kızma, hep öyle kalmayacağını bende biliyorum.

Büyüyüp koskocaman bir kız olacaksın sende.

Yemek, yemek yedirtemedigim zaman garajcılık oynayacağız seninle, üstünü kirlettiğin zaman ^^ Ne yaptın sen?^^ diyeceğim, sana; sende kötü kötü suratıma bakıp, kızacaksın.

Dışarıda bardaktan boşalırmışcasına yağmur yağacak; sen dışarı çıkmak için ağlayacaksın.

Eee, tabi bende hasta olacağından korkacağım izin vermeyeceğim. Buna da kızıp beni babana şikayet edeceksin.

Babanın eve her akşam getirdiği çikolataları, çikolata savaşı yapıcam diye; oraya buraya bulaştıracaksın, ben onada kızacağım.

Belki yanlışları hiç yapmadan, doğruları öğrenmeni isteyeceğim.

yo.. dur bakalım, yanlış anlama şimdi beni.

Kendi fikirlerimi, asla o minnacık bedenine oturtma gibi de bir niyetim yok.

Anneyim işte ben, yanlış yapmanı gözardı edemeyecek kadar kör olacak belkide gözlerim.

Beni anımsamanı istiyorum sadece..

Ama öylede hemen pes etmeyeceksin sende, boyun eğmeyeceksin.

Zaman gelecek;

^^Büyüdüm artık ben, o eski küçük çocuk değilim^^ diyeceksin.

Seninde kendi fikirlerin, kendince doğruların olacak; karşıma geçip tartışacaksın benle.

Hoşuma gitsede, gitmesede; bu fikirleri aslında benim yarattığımı ben hiçbir zaman unutmayacağım, bebeğim.

Çünkü seni ben dünyaya getireceğim.

Yeri gelecek bıkacaksın seni bu kadar düşünmemden; 'Beni bu kadar düşünme anne' diyeceksin.

Ama annelik bu işte, sende bunu anlayamayacaksın bir müddet. Anne olana kadar bebeğim..... sen anne olduğunda belki ben göremeyebilirim ama eminim ki sende annen gibi olacaksın.Çünkü bende annem gibiydim.Ben de ANNE olunca anlıyorum bebeğim seni görünce kıpırdamalarını hissedince .....

Hastalığında, sağlığında, başarılarında, başarısızlıklarında hep sana; bunu biliyorum.

Ama hep de yanında olacağım senin, hep el ele vereceğiz seninle.

Öğrencilik hayatında; belkide hiç iyi bir öğrenci olamayacaksın, başarısız olacaksın...

Ama şunu unutma bebeğim; herkes bir şey olabilir, çok çalışabilir başarılı olabilir...

Ama sen, hiçbir şey olabilirsin. Belkide gurur duyucam diğerlerinden farklı olduğun için.

Senden bana saygı duymanı, beni sevmeni isteyeceğim hepsi bu...

Beni sev! ama sadece annen olduğum için değil, seninle konuşabilen bir insan olduğum içinde.

Senin şu an beni görmediğin ama beni hissedebildiğin kişi seni çok seven bir kadın ANNEN.....





KIZIMA MEKTUP 1

Kızım doğduğunda  kıyamet koparcasına ağlayacaksın...

Aslında biliyorsun dünyanın ne kadar pis bir yer olduğunu, ama hiç bir şey elinde değil,

Senin dilinden anlamayacağız çünki her istediğin şey için ağlayacaksın, yani sen ne kadar konuşsan  dahi duymayacağız maalesef, her yolu deneyeceğiz senin o minik gözlerinden akan yaşları durdurmak için,

İlk kelimen ne  olacak şimdiden çook merak ediyorum ANNE mi? Belkide daha kolay olduğu için BA- BA-BA :)))

Belkide büyüklerinden duyduğun başka birşey,

İlk emekleyişlerini göreceğiz bir resimle bir tarih ekleyeceğiz albümüne,

İlk adımların,

İlk kelimelerini ,

İlk  isteklerini,

Mecburen büyüyeceksin ve  artık okula da gideceksin...

İlk sorularını soracaksın.

Güneş ne ? Gökyüzü ne? Ay ne? Neden havada ? Neden düşmüyor? Konuşabiliyormu? Ben nasıl doğdum?

Bizi gülmekten öldüreceksin bazen,,

Bazen senin sorularına dahi cevap veremeyeceğiz....

En büyük aşkın BABA olacak...           En iyi arkadaşın ANNE.....

Öğreneceksin herşeyi,,,

Önce yanlışları öğreneceksin 

Sonra doğruları 

Sonra insanları....

Sonra küseceksin hayata savaş açacaksın 

Herşeyi kendi istediğin gibi yapmak isteyeceksin.Ama izin alamayınca karşı çıkacaksın bebeğim.

Üzülecek ağlayacak güleceksin ama hep bize kızacaksın 'Beni sevmiyorsunuz' diyeceksin.

Yaptıklarının yapacaklarının yanlış olduğunu bilemeyeceksin.
ANNE olunca anlayacaksın neden böyle üzüldüğünü, istediğin her şeyi yapamadığını...

ANNE olduğunda bende sana üzüleceğim ANNEme karşı çıktığım herşeyi sen bana yapacaksın.

Bende ANNECİĞİM kadar uğraşacağım sana herşeyi anlatmaya ama nafile BEBEĞİM sende yaşayarak göreceksin. 
Sana bu kaçıncı mektubum sayamıyorum ama hepsini tek tek okuyacaksın 

Ve kendi yolunu çizeceksin.

Umarım senin çizdiğin yol da çok güzel olur.
SENİ ÇOK SEVEN ANNEN....




Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEBELİKTE DOKTORUN ÖNEMİ

Hamilelikte muayene için gittiğiniz doktor çok önemlidir. Sizinle yakından ilgilenmeli, sizi rahatlatabilmeli ve kesinlikle mesleğini sevmeli bunları barındıran doktor, sizin mutlu bir hamilelik geçirmeniz için çok önemlidir. Her insan aynı olmadığı gibi her doktor da aynı değildir. Size tek hastası sizmişsiniz gibi davranan bir doktorla, sırada bekleyen hastalara yetişmeye çalışan doktor arasında çok fark var. Benim hayatımı güzelleştiren tek bir doktor oldu. Ben o hayatımı güzelleştiren doktora çok zor ulaştım. İnsan tanımadığı bir insana nasıl güvenir, güvenebilmeniz için size güven verebilmelidir. Söz konusu doğacak olan çocuğunuz ve sizsiniz haliyle her şeyin dört dörtlük olmasını istersiniz.
Kadınların hayatlarında bazı değişmez beklentileri vardır bunlardan en önemlileri;
1. Beyaz bir gelinlik giyinip, aşık olduğu kişiyle evlenmek
2. Mutlu olan hayatını, bir çocuk ile taçlandırmak
3. Hamilelik döneminde, kendini ve çocuğunu, gözü kapalı güvenebileceği bir doktora sahip olmaktır.

Rüzgarın itici gücünü öğrendik

Balonun içine hava üfledik ve irem âlyanın elıne verdık ıkı balonla dondu once sonra uçtu dıyerek bıraktı elınden havada sekıller cızdı balon etrafa ruzgar ufleyerek:)))

14.02.2013 Prensesim dünyaya gözlerini açtı 9 aylık hasret sona erdi.