Ana içeriğe atla

PRENSESİM 17 AYLIK OLDUN....

Büyüdün artık küçücük bir genç kız oldun bugün 17 ayına girdin.
Gözümün önünde doğuma girmeden önceki halim geliyor korku- endişe-mutluluk-heyecan bir sürü duyguyu bir arada yaşadım.
Sonuç harika ötesiydi büyük bir mucize olarak geldin.
Seni gösterdiklerinde ağladım benle beraber sende ağlıyordun kucağıma verdiklerinde sustun yolun uzundu ve sen çok acıkmıştın, annem ilk doğduğun andan itibaren kafanı tutuyor gözlerime boş boş bakıyordun.
Büyüyorsun bebeğim zaman su gibi akıp geçiyor.Senin her saniyen bana hediye meleğim.
İlk Gülümsemen İlk elimi tutuşun İlk Anne deyişin İlk yürüyüşün İlk HOŞGELDİN in ilklerini doyasıya yaşadım.
Her yaptığın şeyin ilkini görmek bir ömre bedeldi benim için...
Her ilkinde yanında olabilmek benim için büyük lütuftu

Kim bilir bana daha ne İLK'ler yaşatacaksın Seni Çoook seviyorum canım kızım.





Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEBELİKTE DOKTORUN ÖNEMİ

Hamilelikte muayene için gittiğiniz doktor çok önemlidir. Sizinle yakından ilgilenmeli, sizi rahatlatabilmeli ve kesinlikle mesleğini sevmeli bunları barındıran doktor, sizin mutlu bir hamilelik geçirmeniz için çok önemlidir. Her insan aynı olmadığı gibi her doktor da aynı değildir. Size tek hastası sizmişsiniz gibi davranan bir doktorla, sırada bekleyen hastalara yetişmeye çalışan doktor arasında çok fark var. Benim hayatımı güzelleştiren tek bir doktor oldu. Ben o hayatımı güzelleştiren doktora çok zor ulaştım. İnsan tanımadığı bir insana nasıl güvenir, güvenebilmeniz için size güven verebilmelidir. Söz konusu doğacak olan çocuğunuz ve sizsiniz haliyle her şeyin dört dörtlük olmasını istersiniz.
Kadınların hayatlarında bazı değişmez beklentileri vardır bunlardan en önemlileri;
1. Beyaz bir gelinlik giyinip, aşık olduğu kişiyle evlenmek
2. Mutlu olan hayatını, bir çocuk ile taçlandırmak
3. Hamilelik döneminde, kendini ve çocuğunu, gözü kapalı güvenebileceği bir doktora sahip olmaktır.

Rüzgarın itici gücünü öğrendik

Balonun içine hava üfledik ve irem âlyanın elıne verdık ıkı balonla dondu once sonra uçtu dıyerek bıraktı elınden havada sekıller cızdı balon etrafa ruzgar ufleyerek:)))

14.02.2013 Prensesim dünyaya gözlerini açtı 9 aylık hasret sona erdi.