Ana içeriğe atla

Bugün işyeri gezisi yaptık 18 ay 5 günlük prenses








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

14.02.2013 Prensesim dünyaya gözlerini açtı 9 aylık hasret sona erdi.

PRENSESİM 17 AYLIK OLDUN....

Büyüdün artık küçücük bir genç kız oldun bugün 17 ayına girdin. Gözümün önünde doğuma girmeden önceki halim geliyor korku- endişe-mutluluk-heyecan bir sürü duyguyu bir arada yaşadım. Sonuç harika ötesiydi büyük bir mucize olarak geldin. Seni gösterdiklerinde ağladım benle beraber sende ağlıyordun kucağıma verdiklerinde sustun yolun uzundu ve sen çok a cıkmıştın, annem ilk doğduğun andan itibaren kafanı tutuyor gözlerime boş boş bakıyordun. Büyüyorsun bebeğim zaman su gibi akıp geçiyor.Senin her saniyen bana hediye meleğim. İlk Gülümsemen İlk elimi tutuşun İlk Anne deyişin İlk yürüyüşün İlk HOŞGELDİN in ilklerini doyasıya yaşadım. Her yaptığın şeyin ilkini görmek bir ömre bedeldi benim için... Her ilkinde yanında olabilmek benim için büyük lütuftu Kim bilir bana daha ne İLK'ler yaşatacaksın Seni Çoook seviyorum canım kızım.